Blogs

Een 0.0 kijk op de wereld.

Pensioen maar dan anders

Pensioenfondsen kunnen creatiever omgaan met hun geld. En de invloed van pensioendeelnemers op pensioenfondsen moet worden vergroot. Interview met econome Helen Toxopeus.

Lees meer »

Oplossen van crisis kost niets!

Dat kan door ons eigen pensioenkapitaal daar creatief voor aan te wenden. Lees meer over praktische oplossingen in het manifest van Professor Nico Baken.

Lees meer »

C21 onderzoekt en ontmoet

Vraagstukken van pioniers staan centraal. Daarom organiseert C21 ontmoetingen. Speels en overwacht, geïnspireerd op wat mensen in ons netwerk bezighoudt.

Lees meer »

Let’s play 21 12 2012

Kort verslag van het C21 feest van de vrije ruimte op 21 december 2012 door Ilse Breget. Verwondering, leegte, creativiteit en thuiskomen vormden de rode draad. Van het oud Keltisch verhaal op weg naar kennis en begrip, maar ook in de beleving van de mensen die deze avond samen vierden.

Lees meer »

Luister naar 21 12 2012

Audiocompilatie van het C21 feest van de vrije ruimte op 21 december 2012 door Sonja van der Sar. Met impressie van de avond en de betekenis van vrije ruimte. Een bespiegeling die duidelijk maakt dat de toekomst altijd nu is. En een oud Keltisch scheppingsverhaal over de vier wegen naar de boom van kennis.

Lees meer »
ONE STAMP in a day

ONE STAMP in a day. Door Masaaki Oyamada, transitional artist. Expositie in espressobar LOKAAL in Rotterdam. U bent van harte welkom bij de opening van de expositie met DJ en organic food op zaterdag 5 november van 14:00 – 19:00. Na vele jaren werkzaam te zijn geweest in de wereld van branddesign transformeert Masaaki zichzelf en de grote merken naar kleine persoonlijke identiteiten en verhaaltjes.

Lees verder »
ONE STAMP in a day

ONE STAMP in a day. Door Masaaki Oyamada, transitional artist. Expositie in espressobar LOKAAL in Rotterdam. U bent van harte welkom bij de opening van de expositie met DJ en organic food op zaterdag 5 november van 14:00 – 19:00. Na vele jaren werkzaam te zijn geweest in de wereld van branddesign transformeert Masaaki zichzelf en de grote merken naar kleine persoonlijke identiteiten en verhaaltjes.

Lees verder »